torsdag


Helena, sofia och jag på nyår!

Godmorgon.
Igår hade jag nationella i matte och det gick skit dåligt ... -.- Nu ångrar jag som fan att jag inte gick på lektionerna och pluggade. Men nu på tisdag är det del 2 så får hoppas på att det går bättre där så jag får ihop 20 poäng.
Men efter skolan igår åkte jag och gymmade med Jennifer, var jätte skönt. Vi gymmade i ungefär 1 h och en kvart. 

Men idag då, börjar 20 över 11 med handel. Efter skolan ska jag till upplands väsby med Helena och Sofia. Sofia bor där så vi ska ha en liten sleep over. Vi alla börjar samtidigt imorgon så det är perfekt.

Men nu ska jag ner och göra frulle. Peace out

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjysst emelie, sjysst ! en hemsk bild..

2011-05-23 @ 10:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0