weekend

Hejsan!
Igår drog vi tjejer till den där festen i spånga. Jag och Jennifer stannade egentligen så länge för vi drog vidare till hallonbergen vid 12. Hade riktigt kul där faktiskt, det är inte ofta man har tråkigt med dom där killarna ;) Men jag, Jennifer och Oscar sov kvar hos Christian. Vi kom väll hem till honom vid 5. Jag och Jennifer åkte hem därifrån vid 1 tiden idag. Har varit riktigt sliten idag så har mest sovit och suttit vid datan och tvn.

Nu är jag hemma med min bror med hans flickvän Johanna och hans kompis viktor. Mamma och pappa är borta på middag så här är det föräldrar fritt. Älskar och vara hemma själv. Ska försöka få mamma och sticka någonstans i sommar när min bror och min pappa drar till Italien. Tycker det är så jävla härligt och bara vara hemma själv! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0