livet leker....

5314266494_b1a7c70d93_z_large
Tumblr_lrwljojnho1qd0pkno1_500_large
Tumblr_lrsp9xcc9a1qcxieko1_500_large
Wehearit

Hade lite jobbigt med bilder så får bli tre bilder från weheartit idag.
Slutade 3 idag och efter det åkte jag hem. Tog en bulle och satte mig framför tvn direkt. Nu ligger jag och kollar på Buffy, kommer ihåg att jag alltid kollade på det när jag var mindre och då tyckte jag att det var skit bra. Haha bilder är urkeff och serien suger... -.-

Känner att vardagarna är så otroligt sega nuförtiden, eller har väll alltid varit det. Förut träffade jag ändå Helena på kvällen och inte log och dog här hemma. Kändes som att jag ändå gjorde något då. Men nu så är det inte så längre, och hon är jävligt svår och få tag på i vissa tillfällen ochskå :P
Måste fan hitta ett jobb så jag gör något utav mina vardagar. Men snart börjar min praktik på 4 veckor så ska försöka söka jobb där sen. 

Men nu ska jag kolla vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0