Tisdag

Hejsan!
Idag hade jag sovmorgon till kvart över ett. Vilket var riktigt skönt. Åkte till skolan för att ha Handel och där gjorde jag och Jennifer klart våran uppgift. Känns som att vi kommer få ett högt betyg på den, känns riktigt bra. Efter skolan åkte jag hem och dog lite och sen har jag bara hängt med Erika hela kvällen. Vi pratade om allt mellan himme och jord.

Märkte även att min Sl kort inte fungerar längre ikväll. Det är sommarlovskortet som jag åker på efter 7. Den ska gå ut 18 oktober men tydligen så vill den gå ut nu. Skit seegt, så nu blire buss remsa i helgen!
Men nu ska jag titta på Desperate Housewifes som jag har spelat in och sen blir sängen. Börjar 20 över 8 imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0