Tisdag.



Hej!

Blir inte så mycket bloggning, är verkligen sämst. Men sitter oftast vid mammas data och gillar inte och blogga på den för på den finns det inga bilder och så. Och min egna dator är så jobbig, den stänger av sig själv hela tiden.

Men helgen har varit ok.
I Fredags började kvällen hemma hos Helena med henne och Jennifer. Vi satt och förade på hennes framsida och bara mös. Vi skulle vidare till Rissne men det sket sig så vi drog hem till Linus. Kom hem runt 3 tiden. 
På lördagen började kvällen på Erikas baksida ( hehe ) men tjejerna, kvällen slutade där på ett chillkrök i Hässelby Strand. Blev inte så lugnt för min del och det fick jag lida för på Söndagen.

Det var min helg, skriver lite senare ikväll antagligen för nu sitter jag vid min egna dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0