Godnatt

Tumblr_lrgps1r5sh1r04h2no1_500_large


H
ejsan!
Idag har jag varit i skolan till kl 4, är min senaste dag.

Skulle egentligen dragit hem till Erika efter skolan föratt fixa jobb på donken men hon hade inte tid så åkte hem istället. När jag kom hem tog jag en snabb dusch och sen träffade jag Bebban. Vi satt och snacka ett tag och sen drog vi till Hux. I helgen ska jag faktiskt på läger med kyrkan. Är faktiskt riktigt roligt och åka på sånadär läger. Vi är flera av tjejerna som ska åka, ser iallafall fram emot det.

Imorgon är det däremot skola igen och jag börjar redan 8.20 -.- Så ingen sovmorgon imorgon iallafall.

Men ska stänga ner här nu och sova. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0