Liposinol



Jag äter Lipsinol för tillfället, den hjälper mig att gå ner ett extra kilo. Dom här köper jag på apoteket. Det är 60 tabletter i en förpackning och dom kostar 279 kr st. Efter varje måltid tar jag två tabletter och 3 om det är en fettrik måltid, tabletterna binder 20 % (tror jag det va) av fettet så alltså får jag inte i mig allt fett. Sen dämpar den även min aptit och mitt sötsug. Jag går ner av att bara äta dom men jag vill även träna och äta bra också. Då går jag ner mer och då kommer jag inte gå upp dom kilona direkt när jag slutar. 

Det enda negativa är att en sånhär förpackning räcker ungefär 1 ½ vecka. Så det blir jävligt dyrt i längden. Åt dom förra månaden i 2 veckor och då gick jag ner 2 kg. Men då tränade jag inget osv. Vilket jag ska göra nu! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0