veckan


He
jsan!!

Jag lever jag lovar haha.
Den här veckan har jag hunnit med orientering i spöregn, köpt nya skor, varit i skolan och tränat med Erika och Sara. Har varit en bra vecka faktiskt. Skorna köpte jag i Fredags, är inte riktigt nöjd än haha. Älskar skorna dom är skit snygga, men är osäker på om dom passar min stil lixom. Kan visa bild senare.

Igår var jag i solna hos Sofia med Jennifer Sofia Sara och Helena, vi förade där till halv 12 och sen skulle vi vidare på fest i björnboda men det blev inte så tillslut. Så var hemma vid 2 tiden tillsammans med Jennifer. Idag var jag Jennifer och Sara i Vällingby. Ville träffa Danny men han kom ju aldrig!!

Ikväll ska jag vara med tjejerna , mer vet jag inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0